Huawei Mate 10 Pro zadebiutował w Polsce. Reklamy z Robertem Lewandowskim
W Polsce zadebiutował najnowszy flagowy smartfon Huawei - Mate 10 Pro, wyposażony w procesor ze sztuczną inteligencją. Podczas uroczystej premiery na Stadionie Narodowym odbył się przedpremierowy pokaz reklamy telewizyjnej promującej serię Mate 10 z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego.
W Huawei Mate 10 Pro zastosowano ośmiordzeniowy procesor Kirin 970, wykonany w 10-nanometrowym procesie technologicznym, dwunastordzeniowy procesor graficzny Mali-G72 oraz chip NPU, przygotowany specjalnie na potrzeby urządzeń mobilnych. Smartfon wyposażono także w podwójny aparat, powstały we współpracy z Leica, w którym matryca RGB ma rozdzielczość 12 Mpx, a czarno-biała - 20 Mpx.
Urządzenie wspiera standard szybkiego ładowania niskim napięciem 4.5V/5A. Podłączenie do ładowarki na 10 minut pozwala naładować baterię w 20%, a 30 minut ładowania to 58% pojemności baterii.
Na polskiej premierze zaprezentowano najnowszy spot reklamowy smartfona Mate 10 Pro z Robertem Lewandowskim, ambasadorem Huawei.
Oprócz Mate 10 Pro, Huawei wprowadza na polski rynek tańszą wersję lite. Mate 10 lite posiada dwa podwójne aparaty – przedni oraz tylny. Przednia kamera z 13- i 2-megapikselowymi aparatami umożliwia robienie zdjęć portretowych dzięki technologii Selfie Toning Flash, a główny aparat stanowią dwa 16- i 2-megapikselowe obiektywy, dzięki którym możliwe jest wykonywanie zdjęć z efektem bokeh (rozmycia tła) bez ingerencji oprogramowania. Smartfon posiada także 5,9–calowy ekran FullView o proporcjach 18:9.
Cena smartfona Huawei Mate 10 Pro na polskim rynku to 3499 zł, a Mate 10 lite – 1499 zł.
Dołącz do dyskusji: Huawei Mate 10 Pro zadebiutował w Polsce. Reklamy z Robertem Lewandowskim