Hulu ma już 20 milionów subskrybentów w USA, wiele nowości dla użytkowników
Amerykańska platforma SVoD Hulu na koniec pierwszego kwartału tego roku miała ponad 20 mln aktywnych subskrybentów w Stanach Zjednoczonych. To wzrost o ponad 3 miliony, w porównaniu z końcem ubiegłego roku.
Informacje na temat rozwoju platformy i liczby subskrybentów podano na konferencji w nowojorskim Madison Square Garden, którego Hulu jest sponsorem tytularnym.
W czasie konferencji przedstawiciele platformy ogłosili kilka planowanych nowości w serwisie. Hulu w najbliższym czasie wprowadzi reklamy do usługi Live TV. Stopniowo będą się pojawiać przy kolejnych programach i transmisjach sportowych.
Jeszcze w tym roku Hulu udostępni użytkownikom opcje pobierania treści na urządzenia, dzięki czemu będą mogli obejrzeć je w trybie offline. Funkcjonalność ma być dostępna jeszcze w tym roku.
Na mocy umowy zawartej z DreamWorks Animation, filmy tego studia pojawią się w bibliotece Hulu w przyszłym roku. Współpraca zakłada także produkcję nowych, oryginalnych treści, które dostępne będą wyłącznie na platformie. Pierwsze takie filmy pojawia się w Hulu w lipcu 2020 roku.
Podczas konferencji potwierdzono również, ze powstanie trzeci sezon "Opowieści podręcznej" - najpopularniejszego serialu oryginalnego Hulu. Wśród programowych nowości, na platformę trafi m.in. serial inspirowany filmem "Cztery wesela i pogrzeb" oraz horrory "Dark" i " Blumhouse". Z kolei 25 lipca zadebiutuje "Castle Rock" J.J Abramsa, na podstawie prozy Stephana Kinga. Na platformie zobaczymy również " The First" z Seanem Pennem i "Little Fires Everywhere" z Reese Witherspoon i Kerry Washington.
Hulu na koniec ubiegłego roku zanotował 920 mln dolarów straty, głównie dlatego, że zwiększono inwestycje na produkcję nowych treści.
Dołącz do dyskusji: Hulu ma już 20 milionów subskrybentów w USA, wiele nowości dla użytkowników
Na zupełnie innych warunkach, po roku, pierwszy sezon. Nie o tym tu mówimy