Hyundai rozpoczął wsparcie reklamowe modelu Hyundai i30
Hyundai Motor Poland rozpoczął dwufilarową komunikację promującą nowy model w ofercie importera - i30, który trafi do sprzedaży wiosną 2017 roku.
Firma w kampanii podkreśla m.in., że model i30 to przede wszystkim wysoki standard - nie tylko jazdy, ale także konkretnych elementów pojazdu takich jak: czujniki parkowania, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa i zaawansowane systemy bezpieczeństwa.
Kampania komunikuje też atrakcyjną ofertę cenową wersji Run- wzbogaconej dodatkowo o 15-calowe obręcze aluminiowe, tylne czujniki parkowania, skórzaną kierownicę i klimatyzację automatyczną w atrakcyjnej cenie oraz korzystne warunki dla firm w formie rat leasingowych.
Celem działań jest wsparcie sprzedaży wersji dostępnych na rynku od kwietnia 2017 roku.
Oczekiwanymi akcjami są między innymi pobranie cennika czy też zapytanie o ofertę.
Kampania prowadzona jest w internecie. Za planowanie, zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Hyundai rozpoczął wsparcie reklamowe modelu Hyundai i30