SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hyundai promuje wyprzedaż modelu Tucson

W maju rozpoczęła się kampania promująca wyprzedaż obecnej generacji modelu Hyundai Tucson. Przygotowały ją Opus B i Havas Media.

Koreański producent rozpoczął wyprzedaż obecnej generacji modeli Tucson, którą wspiera kampania mediowa.

W ramach zaplanowanych działań, 11 maja startuje kampania radiowa, a 18 maja kampania telewizyjna. Działania promocyjne potrwają do końca miesiąca, są komplementarne do trwającej już od kwietnia kampanii online promującej wyprzedaż modelu Tucson.

Spot podsumowuje hasło "Sukces należy do ambitnych".

Za lokalizację i produkcję spotów telewizyjnych odpowiada agencja Opus B, za zaplanowanie i zakup mediów oraz kreację digital - agencja Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Hyundai promuje wyprzedaż modelu Tucson

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl