SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

I półrocze br.: wszystkie magazyny dla panów straciły czytelników

Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zakończyły I półrocze br. ze spadkami sprzedaży, największym dotknięty został “Playboy”. Liderem zestawienia był magazyn “Men's Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że sprzedaż ogółem “Men's Health” (Motor-Presse Polska) w I półroczu br. wyniosła 61 185 egz. po spadku o 6,33 proc.

Na drugie miejsce z pozycji lidera spadł “CKM” (Marquard Media Polska). Zanotował on sprzedaż ogółem na poziomie 59 748 egz., czyli o 9,98 proc. mniejszą niż rok wcześniej.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn “Playboy” (Marquard Media Polska), który odnotował największy spadek w segmencie, wynoszący 10,16 proc. Jego wynik to 51 629 egz.
 
Z kolei sprzedaż ogółem biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w  I półroczu br. osiągnęła poziom 36 918 egz., czyli była 12,66 proc. niższa niż rok wcześniej.

Wirtualnemedia.pl I półrocze
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 61 185 65 321
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 59 748 66 369
Playboy 51 629 57 466
Logo 50 358 53 953
Stuff 13 288 -
 
Forbes. Profit 36 918 42 267


W czerwcu br. liderem także był “Men's Health” z wynikiem 62 427 egz. po wzroście o 3,79 proc. Pozostałe pisma zanotowały spadki, najwięcej straciło zajmujące trzecie miejsce “Logo” (45 223 egz., spadek o 15,57 proc.). 

Wirtualnemedia.pl czerwiec
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 62 427 60 147
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 53 687 60 647
Logo 45 233 53 577
Playboy 43 996 49 211
Stuff 12 232 -
 
Forbes. Profit 33 029 36 948


 

Dołącz do dyskusji: I półrocze br.: wszystkie magazyny dla panów straciły czytelników

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Ciekawe na co liczy Ginza z Maximem? Sprzedaż na poziomie Stuffa?
0 0
odpowiedź
User
Analityk
Proponuję płacić jeszcze mnie dziennikarzom, a zwłaszcza współpracownikom, bo tak najłatwiej, a jeszcze lepiej nie płacić im już wcale. Na redaktora naczelnego wybrać studenta z dużym doświadczeniem w dziennikarstwie. Bo ci biedni co redaktorują teraz za 25 tysia miesięcznie muszą dorabiać w telewizji, radiu, pisząc do innych gazet. Sprzedaż poszybuje!
0 0
odpowiedź