SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie ma nowe władze

Członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy wybrali nowe władze na lata 2019-2021. W jej skład weszli przedstawiciele marketerów (mBank, Play, Procter & Gamble, Volkswagen Group), mediów (Ringier Axel Springer Polska, Grupa TVN, Google, Telewizja Polsat, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej) oraz agencji (GroupM, MEDIACAP SA, BBDO, Communication Unlimited, Group One, METRO Advertising,  Adtoox, Gemius, GfK Polonia, Nielsen).

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy działa w Polsce od 1993 r. Aktualnie należy do niego już ponad 130 członków, którzy zgrupowani są w trzech kuriach: marketerów, mediów i proffesional services (agencje).

Do zarządu IAA weszli z ramienia marketerów: Rafał Jakubowski - dyrektor marketingu w mBanku, Michał Sobolewski - dyrektor marketingu w randze członka zarządu w Play oraz Michał Szaniecki - managing director Seat& Cupra w Volkswagen Group.

Media w zarządzie organizacji reprezentować będą: Beata Golubińska - dyrektor zarządzająca w Media Impact (Ringier Axel Springer Polska), Andrzej Karasowski - dyrektor Premium TV (Grupa TVN) i Arkadiusz Marszałek - strategy lead w Google Poland.

Przedstawicielami Proffesional services są z kolei: Izabela Albrychiewicz - CEO GroupM w Polsce, Jacek Olechowski - prezes Mediacap SA oraz Agnieszka Sora – dyrektor zarządzająca w Gfk Polonia.

Do rady nadzorczej IAA Polska wybrano z kolei: Elżbietę Gorajewską - prezes w Nielsen Audience Measurement, Małgorzatę Rokitę - dyrektor marketingu w randze członka zarządu Procter & Gamble, Stanisława Janowskiego - prezesa Telewizji Polsat, Igora Kaleńskiego - prezesa grupy BBDO w Polsce i global e-commerce lead w Molecular BBDO, Pawła Kowalewskiego - prezesa w Communication Unlimited, Marcina Perego -prezesa Gemiusa oraz Jakuba Potrzebowskiego - partnera zarządzającego w Group One.

W skład Sądu Dyscyplinarnego na lata 2019-2021 weszli natomiast: Isabella Krüger-Pawlowski - prezes w Metro Advertising, Sebastian Podrzycki - country manager w Adtoox i Jerzy Straszewski - prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej.

Wybór prezesa zarządu oraz przewodniczącego rady nadzorczej IAA Polska zaplanowano na przełom czerwca i lipca. Wybierają ich członkowie zarządu i rady nadzorczej ze swojego grona.

- We władzach Stowarzyszenia znaleźli się przedstawiciele wiodących marketerów, najważniejszych mediów, agencji mediowych, reklamowych i badawczych, a także mniejszych firm zaangażowanych w proces komunikacji marketingowej w Polsce. Taki skład władz IAA Polska pozwala z optymizmem spoglądać w przyszłość w kontekście wzmacniania jego skuteczności w działaniach podejmowanych na rzecz branży komunikacji marketingowej w Polsce - mówi Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska.

Ostatnim prezesem organizacji (od 2012 roku) był Jacek Olechowski, prezes Mediacap.

Dołącz do dyskusji: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie ma nowe władze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl