Iga Świątek reklamuje elektryczne Porsche
Pod hasłem „Bądź zmianą, pozostań sobą” ruszyła kampania reklamowa nowego elektrycznego Porsche Macan z udziałem polskiej ambasadorki marki, Igi Świątek.
Iga Świątek, która w zeszłym roku dołączyła do grona „Przyjaciół Porsche”, wzięła udział w spocie promującym bestsellerowego SUV-a, który dziesięć lat po premierze debiutuje w nowej, w pełni elektrycznej odsłonie.
- Zmiany bywają trudne, ale są dla mnie synonimem nowej energii, siły i radości, która im towarzyszy. Zwykle wychodzą na dobre, więc cieszę się, że za sprawą udziału w kampanii mam okazję być częścią zmian w marce Porsche, jaką jest wprowadzenie elektrycznie napędzanego Macana - powiedziała Iga Świątek przy okazji nagrań do najnowszej kampanii.
Wojciech Grzegorski, dyrektor marki Porsche w Polsce, dodaje: - Bez zmian nie byłoby rozwoju, a historia sukcesu zarówno Igi, jak i Porsche pokazuje, że warto podejmować ryzyko i wyznaczać nowe standardy. Współpraca z Igą przy tej kampanii była dla nas czymś naturalnym.
Za kreację kampanii odpowiada DDB Warszawa, za produkcję Papaya Films. Muzykę do kampanijnego video skomponował JIMEK.
Dołącz do dyskusji: Iga Świątek reklamuje elektryczne Porsche
p.s.
ciekawe czy Macan elektryczny będzie taką samą porażką jak Taycan