Kilkuletni chłopiec zamyka chwile szczęścia z mamą w butelkach w nowej reklamie IKEA
IKEA w Kanadzie prowadzi świąteczną kampanię, której głównym elementem jest spot pt: „Bottled”. Opowiada w nim historię kilkuletniego chłopca, który próbuje zamknąć w szklanych butelkach wszystkie chwile spędzone wspólnie z mamą.
Trwający półtorej minuty film reklamowy IKEA pokazuje historię samotnej matki wychowującej sześcioletniego syna. Przez cały rok, zmęczona i przytłoczona codziennymi obowiązkami stara się zapewnić mu szczęśliwe i pełne miłości życie.
A chłopiec, w tajemnicy przed nią gromadzi szklane, korkowane butelki, które regularnie oznacza napisami nawiązującymi do wspólnie i szczęśliwie spędzonych z mamą chwil.
Gdy nadchodzą święta Bożego Narodzenia, ustawia pod choinką kilkanaście szklanych butelek, w których „zebrał” radość, miłość, zabawę jakie dostał w ciągu roku od swojej mamy.
Tłem muzycznym reklamy jest rockowa piosenka Vana Morrisona „Crazy Love”. - Tą kampania chcieliśmy pokazać, że chwile pełne dobra i miłości to nie tylko święta. One dzieją się tak naprawdę cały rok - mówi Adolf Lauren MacDonald, szef marketingu IKEA w Kanadzie.
Spot kończy się hasłem „Create the world you want”.
Kreację kampanii przygotowała agencja Rethink z Toronto, wyprodukowała ją firma Spy Films.
Dołącz do dyskusji: Kilkuletni chłopiec zamyka chwile szczęścia z mamą w butelkach w nowej reklamie IKEA