SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Produkty Indykpolu mają nowe opakowania zaprojektowane przez SaltPepper Brand Design

Firma Indykpol, producent mięsa i przetworów indyczych wprowadza nową strategię pozycjonowania. Towarzyszy jej zmiana systemu wizualnego opakowań produktów firmy, takich jak Parówki Jedynki, Jedyneczki, Parówki z indyka, Pasztet dworski oraz mięsa Samo dobro. Za ich nowy projekt odpowiada agencja SaltPepper Brand Design.

Celem zmian jest budowanie właściwego wizerunku marki i pozycji lidera w branży. Na sklepowe półki sukcesywnie trafiają kolejne grupy asortymentowe w nowych opakowaniach.

Jak wyjaśniają przedstawiciele Indykpolu, szerokie portfolio produktów marki wymagało wypracowania systemu identyfikacji opakowań, które jest bardzo pojemne, a jednocześnie impaktowe. Firmie zależało, by charakter nowych opakowań odzwierciedlał cechy, które komunikacyjnie są dla niej istotne: radość, szczerość i prostotę. Dlatego też nowe opakowania mają żywe, radosne kolory, są nowoczesne i bardziej przejrzyste.

Agencja SaltPepper Brand Design , przy współpracy z marką Indykpol, podzieliła ofertę produktową na pięć grup asortymentowych. Każdej z nich przypisano odmienną kolorystykę. Jednocześnie w każdym opakowaniu wykorzystano dynamiczny skos, co pozwoliło zachować spójność marki mimo bardzo szerokiego portfolio. Dodatkowo wprowadzono wiele funkcjonalności, które ułatwiają konsumentowi podjęcie decyzji zakupowych, m.in. wyraziste deskryptory smaku oraz czytelne benefity produktów.

Proces zmian rebrandingowych trwa od paru miesięcy. W grudniu na sklepowych półkach pojawiła się kolejna partia produktów Indykpol w nowych opakowaniach, m.in. Parówki Jedynki, Jedyneczki, Parówki z indyka, Pasztet dworski oraz mięsa Samo dobro.

Nad całością projektu ze strony SaltPepper Brand Design czuwali Aleksander Koczy, design management oraz Grzegorz Brzóska, strategia oraz project management. Współpraca z marką Indykpol została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.

Dołącz do dyskusji: Produkty Indykpolu mają nowe opakowania zaprojektowane przez SaltPepper Brand Design

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl