Inka naturalnie z Demo
Dobiega końca produkcja spotu do kolejnej kampanii realizowanej przez DEMO Effective Launching dla firmy Biogran.
DEMO przygotowywało już wcześniej kampanie innych marek producenta.
Od 6 marca w telewizji publicznej i stacjach komercyjnych emitowane będą spoty reklamowe kawy zbożowej Inka o długości 30 i 15 sekund. Film będzie się wyróżniał oryginalną formą i ciekawą muzyką. Hasło kampanii brzmi „Masz to z natury”, a jej celem jest odświeżenie wizerunku marki, podkreślenie naturalności produktu i rozszerzenie grupy docelowej. Ze strony DEMO nad kampanią pracował team w składzie: dyrektor kreatywny Piebe de Jong, account manager Dominik Gil, copywriter Bartosz Biernacki i junior copywriter Alicja Kmak.
Dzięki zmianom w strukturze firmy i metodach zarządzania wdrażanych od końca zeszłego roku, DEMO wygrywa coraz więcej przetargów i otrzymuje więcej zleceń. W związku z tym, kontynuuje rekrutację do działów strategii, koordynacji i kreacji. W lutym do zespołu dołączyli nowy account executive i art director, natomiast w marcu pracę rozpocznie dwóch strategy and analysis plannerów i kolejny account executive.
Dołącz do dyskusji: Inka naturalnie z Demo