Siatkarz Karol Kłos reklamuje InPost Fresh
W nowej kampanii reklamowej aplikacji mobilnej InPost Fresh, służącej do zamawiania przez internet zakupów spożywczych, występuje siatkarz Karol Kłos.
W spocie Karol Kłos ogłasza, że żegna się z siatką - ale nie z grą w siatkówkę, tylko z siatką na zakupy spożywcze. Siatkarz pokazuje, że takie produkty - jedzenie, artykuły chemiczne czy kawę - można kupować w aplikacji InPost Fresh i odbierać w Paczkomatach. Reklama kończy się hasłem: „Zamień siatkę na Paczkomat”.
Aplikacja InPost Fresh działa od połowy 2021 roku. Dostępnych jest w niej ponad 30 tys. produktów: z lokalnych sklepów, a także z sieci Carrefour (w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Sosnowcu, Mysłowicach, Czeladzi) i Makro (w Warszawie i Łodzi).
Karol Kłos to kolejny sportowiec w reklamach InPostu. Firma od połowy ub.r. jest sponsorem strategicznym reprezentacji Polski piłkarzy i piłkarek we wszystkich kategoriach wiekowych (umowę podpisana na minimum dwa lata), w ramach współpracy czołowi zawodnicy naszej drużyny, ale bez Roberta Lewandowskiego, pojawili się w jej reklamie pod hasłem „Pięknie to odebrał”.
Ponadto w aplikacji InPost Fresh sprzedawano bilety na niektóre domowe mecze reprezentacji.
Grupa InPost w drugim kwartale br. w Polsce przy wzroście liczby dostarczonych paczek o 15 proc. zwiększyła przychody o 28,9 proc. do 1,29 mld zł i skorygowany zysk EBITDA o 37,1 proc. do 618,9 mln zł. Łączne przychody i zysk EBITDA firmy okazały się wyższe od średniej z oczekiwań analityków.
Na koniec czerwca firma miała w Polsce 30 652 Paczkomatów.
Dołącz do dyskusji: Siatkarz Karol Kłos reklamuje InPost Fresh