Instytut Książki szuka agencji do kampanii
Instytut Książki wybiera w przetargu agencję do realizacji kampanii promującej czytelnictwo w Polsce. Budżet to 2,4 mln zł netto.
Przetarg dotyczy przygotowania i przeprowadzenia kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce „Mała książka – wielki człowiek” w tym roku.
Działania będą skierowane do osób posiadających i/lub wychowujących dzieci (tj. rodziców i dziadków, pedagogów, nauczycieli, bibliotekarzy itp.). Mają promować czytanie dzieciom od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek.
Budżet wynosi 2,4 mln zł (bez VAT). Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 12 czerwca.
W ub.r. kampanię pod tym samym hasłem dla Instytutu Książki realizowała agencja dsk.
Dołącz do dyskusji: Instytut Książki szuka agencji do kampanii