Instytut Netii na razie w telewizji i internecie - pożegnanie z Kotem (wideo)
Nowa kampania reklamowa Netii pokazująca instytut tej firmy jest prowadzona w telewizji i internecie. Przy okazji warto przypomnieć reklamy Netii z Tomaszem Kotem, które były emitowane przez ostatnie dwa lata.
Nowa reklama Netii przedstawia młodych internautów z całego świata m.in. Australii, Jemenu, Słowacji, Senegalu i Polski, którzy tworzą Instytut Netii. Będą oni zajmować się prowadzeniem badań związanych z przenikaniem się światów online i offline. W kolejnych odsłonach akcji w oparciu o taki przekaz będą reklamowane nowe oferty i produkty operatora. Pierwszy z nich zostanie zaprezentowany 12 kwietnia. Instytut Netii ma również promować zmieniony wizerunek operatora (więcej na ten temat).
Obecny, teaserowy etap kampanii jest zaplanowany od 1 do 14 kwietnia, obejmując telewizję (wszystkie główne stacje i kanały tematyczne) oraz internet. Kreacją kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Początek komunikacji marketingowej z Instytutem Netii to jednocześnie koniec Tomasza Kota jako twarzy reklamowej Netii. Aktor ostatnio występował w spocie operatora jako członek orkiestry dętej reklamując promocję „Internet bez VAT” (więcej na ten temat).
Pierwszy raz Tomasz Kot pojawił się w reklamie Netii w maju 2009 roku, wspólnie z Magdaleną Różczką i Piotrem Adamczykiem. W ramach kampanii parodiującej debatę wyborczą zorganizowano głosowanie, w wyniku którego Kot został twarzą Netii (więcej)
W kolejnych reklamach Netii aktor wystąpił m.in. jako głowa rodziny Romów (zobacz ten spot), hipnozyter (zobacz tę reklamę), piłkarz (zobacz pierwszy i drugi spot), mucha (zobacz), dentysta (zobacz), pacjent (zobacz) oraz hipnotyzujący didżej (zobacz).
Reklamę z Kotem jako hipnotyzerem sparodiowały Serce i Rozum – bohaterowie reklam Telekomunikacji Polskiej – w viralu, który pojawił się niedawno w internecie (zobacz ten filmik).
Kreację wszystkich kampanii Netii z Tomaszem Kotem przygotowała agencja reklamowa Brasil, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Instytut Netii na razie w telewizji i internecie - pożegnanie z Kotem (wideo)