Instytut Żywności i Żywienia promuje działania Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej
Instytut Żywności i Żywienia prowadzi w ostatnim kwartale tego roku działania promocyjne związane z funkcjonowaniem Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej. Kampanię przygotowały .bringMore advertising oraz dom mediowy MediaGroup.
Akcja odbywa się w internecie i jest podzielona na trzy odsłony, kierowane do różnych grup odbiorców ze wspólnym hasłem „żyJESZ zdrowo!”.
Pierwsza część „żyJESZ zdrowo dla siebie, żyJESZ zdrowo dla dziecka” uruchomiona z początkiem października, skierowana jest do kobiet w ciąży i ma na celu edukację prozdrowotną oraz promocję aplikacji Zdrowa Mama.
Druga odsłona, rozpoczęta w listopadzie, komunikuje bezpłatne konsultacje dietetyczne online, prowadzone przez ekspertów Instytutem Żywności i Żywienia.
Trzecia odsłona „Graj na zdrowie!” wystartowała na początku grudnia. Zachęca dzieci i młodzież do pobierania darmowej gry „Zdrowice”, która ma pomóc w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych i aktywności fizycznej.
W ramach tych działań przygotowano bannery, landing page oraz wysyłki mailingów i newsletterów.
Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencja .bringMore advertising oraz dom mediowy MediaGroup.
Dołącz do dyskusji: Instytut Żywności i Żywienia promuje działania Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej