Interaktywna promocja sprzedaży w Raiffeisen Leasing
Raiffeisen Leasing uruchomił interaktywną promocję sprzedaży kredytu i leasingu samochodowego
Promocja ma charakter w pełni interaktywny - wykorzystuje nowoczesne techniki marketingu bezpośredniego, w szczególności Internet i telemarketing. Za zdefiniowanie założeń strategicznych promocji, jej wdrożenie i realizację odpowiedzialne są dwie firmy - WebService i Arteria.
Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest budowa wizerunku Raiffeisen Leasing oraz komunikacja do grupy docelowej unikalnych elementów oferty. Bezpośrednim celem działań jest jednak wygenerowanie dodatkowej sprzedaży produktów finansowych w grupie docelowej. Jako narzędzia promocji wykorzystane zostały zintegrowane narzędzia marketingu bezpośredniego tj. direct mail, infolinia, SMS, aktywny telemarketing i webmarketing (kampania reklamowa i serwis www.promocja.rl.com.pl).
- Projektując kampanie promocyjną posiadanych przez nas produktów koncentrowaliśmy się na wykorzystaniu najefektywniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego. Dlatego zdecydowaliśmy się na wykorzystaniu Internetu i telemarketingu jako wiodących technik promocyjnych - mówi, Marek Balawejder, Dyrektor Departamentu Marketing i PR w Raiffeisen Leasing - Już w połowie trwania kampanii ponad dwukrotnie przekroczyliśmy planowane efekty. To duży sukces - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Interaktywna promocja sprzedaży w Raiffeisen Leasing