Internet za 1 zł miesięcznie w Netii
Netia wprowadziła nową promocję, w ramach której przez pierwsze półroku, klienci otrzymają internet za 1 zł miesięcznie, a pakietInternet+telefon - za 2 złote. Ofertę wspiera kampania reklamowa zudziałem Tomasza Kota, który wciela się w postać hipnotyzera.
W ramach "Hipnotyzującej promocji", wszyscy nowi i przedłużającyumowy klienci - wybierając kontrakt na okres 24 miesięcy - przezpierwsze 6 miesięcy za internet zapłacą 1 zł miesięcznie, a zapakiet internet+telefon 2 zł miesięcznie. Po tym okresie wysokośćmiesięcznego abonamentu wyniesie tyle, ile we wcześniejszychpromocjach. W efekcie, średni abonament za internet Netii oprędkości 1 Mb/s, przy zakupie w pakiecie z telefonem, wyniesie 37zł. Zaś średni miesięczny abonament za łącze o szybkości 8 Mb/s to59,50 zł.
"W nowej promocji średnia wysokość abonamentów w Netii znaczącospada, dając nawet kilkusetzłotowe oszczędności w stosunku dodotychczas obowiązujących promocji. W porównaniu do oferty innychoperatorów, korzystając z łączy Netii o wyższych prędkościach wokresie trwania umowy można zaoszczędzić nawet do 1,5 tys. złotych.Tak wyjątkowa promocja musi być więc automatycznie wspartawyjątkową kampanią reklamową" - powiedział Michał Dolny, dyrektormarketingu Netii.
W kampanii reklamowej, towarzyszącej nowej promocji, główną rolęponownie zagra Twarz Netii, czyli Tomasz Kot. Tym razem wcieli sięon w postać hipnotyzera.
Kampania pojawi się 28 września br. w prasie, a od 1 październikabr. będzie obecna w telewizji (spoty 45, 30 i 15 sek.), radiu(spoty 30 i 15 sek.) oraz w internecie (kampania bannerowa naszerokozasięgowych portalach oraz niestandardowe aplikacje dopobrania - wygaszasz ekranu oraz program do tworzenia "osobistych"filmów z hipnotyzerem).
Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil, zaś za planowaniemediów ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Internet za 1 zł miesięcznie w Netii