Internetowa gra podróżnicza promuje Pysio
Internetowa gra podróżnicza promująca napój Pysio zostałarozbudowana o część poświęconą Brazylii. W skierowanej do dzieciaplikacji głównym bohaterem jest smok będący ikoną tej marki.
Działająca na stronie internetowej www.Pysio.pl gra podróżnicza zostałarozbudowana o część poświęconą Brazylii. Skierowana do dzieci wwieku 8-14 lat aplikacja pozwala poznać ciekawe miejsca tego kraju,panujące w nim obyczaje i żyjące tam zwierzęta. Przewodnikiem w tejwirtualnej podróży, łączącej rozrywkę i edukację, jest smok będącyikoną tej marki.
Internetowa aplikacja, której niektóre elementy można wydrukowaćbezpośrednio ze strony i wykorzystać do gry planszowej, umożliwiałado tej pory zwiedzenie Australii i Francji. Serwis przygotowałaagencja interaktywna Venti, która zapowiada rozbudowanie go osekcje poświęcone kolejnym krajom.
Dołącz do dyskusji: Internetowa gra podróżnicza promuje Pysio