SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internetowe opinie użytkowników mają duży wpływ na tradycyjne zakupy

1/4 internautów czyta opinie innych użytkowników, które mają później duży wpływ na podejmowane przez nich decyzje o zakupie danego produktu lub usługi w świecie rzeczywistym.

Tak wynika z badania firm comScore i The Kelsey Group, które dotyczyło wpływu opinii internautów na ceny jakie konsumenci są gotowi zapłacić za usługi w prawdziwym świecie, takie jak hotele, turystyka czy służba zdrowia.

24 procent respondentów korzysta z internetowych opinii zanim zapłaci za daną usługę w świecie rzeczywistym - informuje serwis internetnews.

Spośród tej grupy badanych, 41 procent sprawdzających najpierw w sieci opinie na temat restauracji, decyduje się później na skorzystanie z ich usług. W przypadku hoteli wskaźnik ten wyniósł 40 procent, turystyki 27 procent, motoryzacji 24 procent, wyposażenia domu 19 procent, usług medycznych 14 procent, a usług prawnych 8 procent.

W przypadku prawie każdej z powyższych kategorii ponad 3/4 badanych stwierdziło, że internetowe opinie miały znaczący wpływ na ich późniejszą decyzję odnośnie zakupu. Najwyższy wskaźnik odnotowano w przypadku usług hotelarskich - 87 procent.

Z badania comScore i The Kelsey Group wynika także, że 97 procent respondentów, którzy dokonali zakupu po zasięgnięciu internetowych opinii, uznało je za odzwierciedlające rzeczywistość.

źródło: internetnews

Dołącz do dyskusji: Internetowe opinie użytkowników mają duży wpływ na tradycyjne zakupy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl