Internetowy program Tomasza Lisa z 6 mln odsłon, trzeci odcinek oglądany średnio przez 20 minut
Trzeci odcinek publicystycznego programu „Tomasz Lis.” przyciągnął uwagę internautów średnio na 20 minut. Zanotował też ponad 700 tysięcy odsłon na żywo, najwięcej spośród emitowanych dotąd. - To z pewnością najlepsze wyniki w produkcjach własnych Grupy Onet-RASP - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Sabina Lipska, group video director w Grupie Onet-RASP.
Z informacji przekazanych portali Wirtualnemedia.pl przez wydawcę wynika, że trzeci odcinek programu „Tomasz Lis.” zanotował najwyższą liczbę odsłon na żywo - ponad 700 tys. To więcej od pierwszej części (690 tys.) oraz drugiego odcinka (600 tys.).
W sumie wszystkie wyemitowane dotąd odcinki „Tomasza Lisa.” zebrały ponad 6 mln odtworzeń. Z kolei średni czas spędzony przez widza nad trzecim odcinkiem programu sięgnął 20 minut, co oznacza lepszy wynik w porównaniu z poprzednimi wydaniami, w trakcie których zanotowano średnio 17 minut oglądalności przez pojedynczego widza.
- Wyniki pokazują, że następują głębokie zmiany w konsumpcji wideo w mediach cyfrowych – zaznacza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Sabina Lipska, group video director Grupy Onet-RASP. - Szczególnie widać to w średnim czasie na użytkownika, czyli zaangażowaniu. To z pewnością najlepsze wyniki w produkcjach własnych Grupy Onet-RASP, co z kolei potwierdza przyjęty kierunek rozwoju oferty premium - podkreśla Lipska.
Z kolei Tomasz Lis nie ukrywa, że jest usatysfakcjonowany wynikami swojego programu w takim kształcie, w jakim został on wypracowany. - Wymyśliłem pewną formułę, która - sądząc po wynikach - świetnie się sprawdza. Trzeba po prostu pracować, by program był coraz lepszy – podsumowuje krótko dziennikarz.
„Tomasz Lis.” jest nadawany od 29 lutego w poniedziałki o godz. 19:30 na stronie głównej Onetu i na Newsweek.pl. Potem w całości jest dostępny do obejrzenia m.in. na VoD.pl. W programie Tomasz Lis nie tylko rozmawia z politykami i innymi ekspertami od spraw społecznych i politycznych, lecz również komentuje bieżące wydarzenia. Jest to ilustrowane materiałami filmowymi, głównie przygotowanymi przez dziennikarzy Onetu.
Dołącz do dyskusji: Internetowy program Tomasza Lisa z 6 mln odsłon, trzeci odcinek oglądany średnio przez 20 minut
W internecie można oglądać program w nieskończoność czyli fani Lisa mogą oglądać jego program wiele razy w ciągu dnia. Można manipulować mówiąc że jego program było oglądany np 6 mln razy gdy tak naprawdę był oglądany 600 tys razy przez te same osoby i jeszcze 10 razy powtarzany przez te same osoby . :D :D :D