iPad popularniejszy wśród dzieci niż Disney i YouTube (TOP 50 marek)
iPad, Hershey’s i Oreo to najbardziej lubiane marki przez dzieci w Stanach Zjednoczonych. Dalekie miejsca Disneya i McDonald’s.
Sondaż dotyczący najbardziej popularnych marek wśród dzieci w wieku 6-12 lat przeprowadziła w Stanach Zjednoczonych firma badawcza Smarty Pants. W badaniu uczestniczyło ponad 6,5 tys. młodych mieszkańców USA, a ranking sporządzono na podstawie liczby punktów zwanych Kidfinity obejmujących takie czynniki jak sympatia, popularność i rozpoznawalność marki.
W zestawieniu pierwsze miejsce zajął produkowany przez Apple tablet iPad zdobywając prawie 900 punktów. Na drugim miejscu znalazła się czekolada Hershey’s, a na trzecim marka Oreo. Wybór iPada jako ulubionej marki dzieci tłumaczyły najczęściej możliwością wykorzystania go do gier i oglądania filmów w internecie.
Na dalszych miejscach rankingu znalazły się marki powszechnie rozpoznawane przez dzieci. Disney trafił na ósme miejsce listy, a McDonald’s znalazł się na 15 pozycji.
Dołącz do dyskusji: iPad popularniejszy wśród dzieci niż Disney i YouTube (TOP 50 marek)