IQ Marketing dla Elite Cafe
Elite Cafe realizuje walentynkowy mailing promujący kawę Pedro's.
'Walentynka z gorącego południa' trafi w tym tygodniu do 300 tys. gospodarstw domowych.
Nietypowa przesyłka bezadresowa, w skład której wchodzą saszetki kawy Pedro’s oraz życzenia walentynkowe, zachęca do oczarowania osoby bliskiej sercu w nowy sposób i spędzenia z nią przyjemnych chwil przy filiżance kawy Pedro's.
Przesyłka skierowana jest przede wszystkim do mieszkanek średnich i większych miast, o średnich dochodach, w wieku 30-50 lat, posiadających rodziny. Akcja obejmuje swym zasięgiem wybrane miasta w czterech województwach: łódzkim, podlaskim, świętokrzyskim, lubelskim.
Celem akcji jest zbudowanie w świadomości klientów wizerunku kawy Pedro’s, jako marki kojarzącej się z urokliwymi momentami w życiu, miłymi podarunkami, gorącymi uczuciami oraz zachęcenie do wypróbowania jej bogatego i wyrazistego smaku.
Za opracowanie koncepcji, kreację i realizacje projektu odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland).
Jest to pierwszy tego typu mailing promujący kawę Pedro’s organizowany przez Elite Cafe. Dotychczas próbki kawy dołączane były w formie wklejek do wybranych tytułów prasowych lub dystrybuowane w salonach prasowych sieci HDS.
Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Elite Cafe