SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IQ Marketing dla Elite Cafe

Elite Cafe realizuje walentynkowy mailing promujący kawę Pedro's.

'Walentynka z gorącego południa' trafi w tym tygodniu do 300 tys. gospodarstw domowych.
 
Nietypowa przesyłka bezadresowa, w skład której wchodzą saszetki kawy Pedro’s oraz życzenia walentynkowe, zachęca do oczarowania osoby bliskiej sercu w nowy sposób i spędzenia z nią przyjemnych chwil przy filiżance kawy Pedro's.

Przesyłka skierowana jest przede wszystkim do mieszkanek średnich i większych miast, o średnich dochodach, w wieku 30-50 lat, posiadających rodziny. Akcja obejmuje swym zasięgiem wybrane miasta w czterech województwach: łódzkim, podlaskim, świętokrzyskim, lubelskim.
 
Celem akcji jest zbudowanie w świadomości klientów wizerunku kawy Pedro’s, jako marki kojarzącej się z urokliwymi momentami w życiu, miłymi podarunkami, gorącymi uczuciami oraz zachęcenie do wypróbowania jej bogatego i wyrazistego smaku.
 
Za opracowanie koncepcji, kreację i realizacje projektu odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland).
 
Jest to pierwszy tego typu mailing promujący kawę Pedro’s organizowany przez Elite Cafe. Dotychczas próbki kawy dołączane były w formie wklejek do wybranych tytułów prasowych lub dystrybuowane w salonach prasowych sieci HDS.

Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Elite Cafe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl