SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

iTaxi po rebrandingu "kręci się wokół pasażera"

Oferująca przejazdy firma iTaxi rozpoczyna pełny rebranding. Jej nowe podejście skupia się wokół indywidualnych potrzeb pasażerów i kierowców. Nowa strategia stawia także zdecydowany krok w stronę innowacji i zmniejszania emisji – po ulicach Warszawy już kursują modele Tesla Y.

Nowy branding ma być odpowiedzią na codzienne potrzeby pasażerów. iTaxi w odświeżonej odsłonie wykracza poza standardowe kryteria wyboru taksówki – obok komfortu i bezpieczeństwa oferując usługę zaprojektowaną z myślą o indywidualnych potrzebach pasażerów na wielu płaszczyznach. Nowe podejście to oferta skupiona wokół „ja” klienta, niezależnie od potrzeb, zobrazowana w nowym spocie rebrandingowym pod hasłem kampanii „Z nami do celu”, stworzonym we współpracy z domem kreatywnej produkcji i agencją twórców Shootme.

 – iTaxi jest „o ludziach i dla ludzi”. Rebranding to potwierdzenie idei, według której chcemy budować markę – dopasowania do klientów, bycia bliżej nich w nowoczesnym, lifestylowym wydaniu. Stąd całkowita zmiana komunikacji wizualnej, nowe logo i dodatkowy znak identyfikacyjny – sygnet nawiązujący do litery „i”, również symbolicznie skupiony wokół użytkownika. Zwieńczeniem ogłoszenia jest dla nas kampania „Z Nami Do Celu”, której oficjalny spot świetnie oddaje nasz nowy charakter – iTaxi będące o ludziach i przede wszystkim dla ludzi – powiedział Kamil Bąkowski, chief marketing officer iTaxi.

Tesla Y we flocie iTaxi

W ramach rebrandingu, iTaxi chce również podkreślić swoje zaangażowanie w odpowiedzialność społeczną i ekologiczną. Kolejne zmiany zakładają stopniowe wprowadzanie innowacji, mających na celu między innymi zmniejszenie wpływu na środowisko – pierwszą z nich jest krok w stronę elektryfikacji i zasilenie floty o Tesla Model Y w wyjątkowym perłowo-niebieskim kolorze, symbolizującym czyste powietrze i z charakterystycznym cytrynowo-żółtym sygnetem – nowym wyróżnikiem iTaxi, które już kursują na ulicach. Ich procent w stosunku do klasycznych aut ma w najbliższych miesiącach sukcesywnie rosnąć. 

W trosce o środowisko iTaxi zobowiązuje się do zaopatrzenia 80 proc. swojej floty w samochody elektryczne do 2030 roku, a do końca roku bieżącego flota w Warszawie już w 10-ciu procentach ma składać się z elektryków. Aktualnie przejazdy Teslą są dostępne w ramach taryfy „Eco” z poziomu odświeżonej aplikacji mobilnej do zamawiania przejazdów – co ważne, cena przejazdu nie zmienia się, z myślą o zaoferowaniu nowego doświadczenia, jak największej liczbie użytkowników.  

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Kropka nad “i” w logo 
Nowa identyfikacja graficzna została zaprojektowana z myślą o przejazdach – łączących pasażerów i kierowców. Sygnet – symbol graficzny iTaxi w nowym wydaniu, to kropka nad „i” w logo firmy – romb wpisany w koło, z prostokątną podstawą jest odciętą częścią litery. Pierwsza kropka nad „i” w logo marki symbolizuje indywidualne „ja” użytkownika. Koło (będące drugą kropką nad „i” w logo marki) odpowiada za punkt docelowy. Całość logo skupia się na podróży pasażera, uzupełnianej przez kierowcę realizującego usługę. Opracowanie nowego klucza identyfikacji wizualnej marki, w tym między innymi projektu logotypu, sygnetu, interfejsu aplikacji mobilnej, animacje, zostały zrealizowane we współpracy ze studiem projektowym Super Super Studio.

Proces rebrandingu obejmuje także zmiany w aplikacji mobilnej iTaxi. Pierwszym etapem jest jej nowa odsłona – z odświeżonym interfejsem zamawiania przejazdów. Jest on teraz bardziej przejrzysty i intuicyjny – w myśl głównej osi zmian, pozwoli lepiej dopasować oferowane usługi do potrzeb użytkownika.  

Dołącz do dyskusji: iTaxi po rebrandingu "kręci się wokół pasażera"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl