SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Izabela Wejcht zakłada WeCom PR

Izabela Wejcht zakłada agencję konsultingu komunikacyjnego i public relations WeCom PR. Agencja skoncentruje się na kompleksowym doradztwie komunikacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji korporacyjnej, specjalistycznej komunikacji w sektorze B2B oraz komunikacji w obszarze zrównoważonego rozwoju. Ostatnio Izabela Wejcht pracowała w Ogilvy PR.

Izabela WejchtIzabela Wejcht

WeCom PR będzie wspierać klientów w osiąganiu celów biznesowych dzięki skutecznej strategii komunikacyjnej połączonej z wysokimi standardami współpracy oraz stuprocentową koncentracją na każdym projekcie.

- Branża PR nieustannie się zmienia. Pojawiają się nowe trendy i narzędzia. Jednak podstawowa wartość PR rozumianego jako budowanie relacji publicznych, wzmocnienie reputacji i tworzenie pozytywnego klimatu wokół marki, pozostaje niezmienna. Thought leadership, połączenie media relations z mediami społecznościowymi oraz wsparcie nowych technologii pozwalają na dostarczanie wartościowych treści i tworzenie nowych form interakcji z otoczeniem. Rolę PR upatruję także w selekcjonowaniu informacji oraz tłumaczeniu i upraszczaniu coraz bardziej skomplikowanej rzeczywistości w myśl zasady focus on less, do it better – mówi Izabela Wejcht.

Nazwa WeCom PR nawiązuje do wspólnych celów klientów, agencji oraz interesariuszy w obszarze komunikacji i PR. Działania komunikacyjne przynoszą najlepszy efekt, jeśli oparte są na „My” („We”), czyli bliskiej współpracy i długofalowych relacjach.

- WeCom PR ma być kompaktową, profesjonalną i zwinną agencją, która potrafi szybko dostosować się do zmian, jest elastyczna i zaangażowana. Dodatkowym atutem, w który mocno wierzę, jest nadzór właścicielski nad projektami, co zapewnia kontrolę nad jakością – podkreśla Izabela Wejcht.

Izabela Wejcht ostatnio w Ogilvy PR

Założycielka WeCom PR jest związana z branżą komunikacji i public relations od ponad 20 lat. Przez kilkanaście lat pracowała na stanowiskach dyrektorskich w największych międzynarodowych agencjach PR: Edelman, FleishmanHillard, a ostatnie 4 lata w Ogilvy PR (wcześniej Cohn&Wolfe) jako PR director i head of corporate communications. Pełniła także funkcję CSR & PR managera Carlsberg Polska. Oprócz działalności biznesowej, od kilku lat jest wykładowczynią modułu „CSR i dialog z interesariuszami” w London School of Public Relations. Prowadzi także projekty pro bono dla organizacji pozarządowych.

Izabela Wejcht jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowego Studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej oraz na tej samej uczelni Podyplomowego Studium Zarządzania i Marketingu.

Dołącz do dyskusji: Izabela Wejcht zakłada WeCom PR

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
znudzony
kolejny nowa agencyjka... ciekawe co wniesie na rynek i ile wytrzyma
odpowiedź