Jacek Braciak w nowym spocie promuje dodawanie pakietów sportowych i filmowych w Cyfrowym Polsacie
Cyfrowy Polsat ruszył z nową kampanią, zachęcającą do rozszerzania ofert telewizji satelitarnej lub internetowej. W ramach kampanii prezentowany jest spot z Jackiem Braciakiem w roli głównej.
Istotą promocji jest to, że do pakietów telewizji satelitarnej lub internetowej można dodawać pakiety dodatkowe z ulubionymi kanałami, np. sportowymi czy filmowymi. W spocie wcielający się w ojca Jacek Braciak w sobotni poranek zachęca synów do posprzątania strychu i garażu, w zamian za co obiecuje dołączyć im do pakietu podstawowego M ich ulubione pakiety sportowe i filmowe.
Za spot odpowiada agencja Grey Group, jego reżyserem jest Piotr Janowski, producentem - TFP Mariusz Matwiejczuk. Postprodukcją wideo zajął się Xantus, zaś postprodukcja audio – Ztudio&Burza. Całością zajął się dom mediowy Vizeum, spoty będą ukazywały się w internecie, telewizji i radiu.
W ofercie telewizji satelitarnej i kablowej IPTV można wybierać teraz pomiędzy trzema podstawowymi pakietami: Pakiet S - w cenie 20 zł/mies. oferuje 50 kanałów w telewizji satelitarnej oraz 56 w telewizji kablowej IPTV, Pakiet M - w cenie 30 zł/mies. zapewnia dostęp do 72 kanałów w telewizji satelitarnej lub 78 w telewizji kablowej IPTV oraz Pakiet L – w cenie 60 zł/mies., w którym znajdują się 124 kanały w telewizji satelitarnej lub 135 w telewizji kablowej IPTV. Każdy z zestawów można uzupełnić o Pakiety Premium: Polsat Sport Premium, Eleven Sports, Ekstraklasa, HBO i HBO GO, Cinemax, FilmBox, Dla dzieci czy Dla dorosłych.
Z kolei w ofercie telewizji internetowej OTT z dekoderem EVOBOX STREAM dostępne są trzy pakiety podstawowe: Wygodny – 28 kanałów w cenie 20 zł/mies., Komfortowy – 45 kanałów w cenie 30 zł/mies. oraz Bogaty – 94 kanały w cenie 60 zł/mies. Do każdego z nich można w dowolnym momencie włączać pakiety dodatkowe na 30 dni. Do wyboru są pakiety sportowe: Polsat Sport Premium, Eleven Sports, Sport oraz filmowe: HBO i HBO GO, Filmbox Premium, Filmy i Seriale oraz Pakiet Dzieci i Pakiet Rozrywka.
Cyfrowy Polsat w 2020 roku zanotował przychody sprzedażowe w wysokości 11,96 mld zł, a zysk netto wzrósł z 1,11 do 1,15 mld zł. Najmocniej wzrosła sprzedaż usług telefonicznych w modelu abonamentowym. Ofertę SmartDom obejmującą zniżki przy korzystaniu z kilku usług na koniec ub.r. miało wykupioną już 2,06 mln klientów Cyfrowego Polsatu, o 3,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Łącznie korzystali oni z 6,36 mln RGU, po wzroście o 314 tys. (5,2 proc.) rok do roku.
Dołącz do dyskusji: Jacek Braciak w nowym spocie promuje dodawanie pakietów sportowych i filmowych w Cyfrowym Polsacie