SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa wersja aplikacji RMF Classic z dostępem do platformy RMF Classic+

Na majówkę RMF Classic udostępni nową aplikację mobilną. Dzięki niej będzie można nie tylko słuchać radia, ale też mieć dostęp do uruchomionej na początku roku platformy RMF Classic+, która oferuje m.in. stream bez reklam, podcasty i dodatkowe audycje.

RMF Classic uruchomiło platformę subskrypcyjną w połowie stycznia. Na RMF Classic+ można słuchać radia bez bloków reklamowych. W czasie emisji spotów nadawane są zapowiedzi audycji i muzyka. Poza tym platforma oferuje podcasty, czyli zapisy audycji znanych z anteny, a także nowe cykle przygotowywane przez dziennikarzy i autorów związanych z rozgłośnią (m.in. "Krótka historia informatyki" prof. Ryszarda Tadeusiewicza, "Dwóch na jedną" Tomasza Pindela i Szymona Kloski oraz "Filmowe KLASYKI Classica" Tytusa Hołdysa). Za możliwość korzystania z platformy płaci się miesięcznie 9,90 zł.

Na majówkę RMF Classic przygotowało nową wersję swojej aplikacji. - Będzie ją można łatwo połączyć z dowolnym systemem audio, np. w samochodzie, co jest szczególnie ważne dla słuchaczy wybierających się na długi weekend za miasto - mówi Krzysztof Głowiński, rzecznik Grupy RMF. Aplikacja dostępna jest na urządzenia z systemami iOS oraz Android.

Wśród nowych funkcjonalności są: możliwość słuchania RMF Classic bez bloków reklamowych, dostęp do podcastów premium tylko dla subskrybentów RMF Classic+, możliwość połączenia z dowolnym systemem audio, takim jak domowa wieża, telewizor, przenośny głośnik czy radio samochodowe, oraz dostęp do audycji do wyboru - w dni powszednie w godz. 13-16 (powtórki po godz. 20) - subskrybenci RMF Classic+ mają możliwość wybierania spośród czterech dodatkowych tematycznych audycji muzycznych (piosenki filmowe, muzyka filmowa, muzyka klasyczna i ballady), w których prowadzący prezentują ciekawostki i informacje ze świata muzyki.

Jak zapewnia nadawca, w nowej aplikacji nie brakuje znanych słuchaczom funkcjonalności, z których najczęściej korzystali dotychczasowi jej użytkownicy. - To dostęp do pełnego repertuaru stacji i możliwość sprawdzenia, jaki utwór jest aktualnie grany na antenie. W aplikacji można także znaleźć aktualne notowanie "Listy Przebojów Muzyki Filmowej" oraz informacje o konkursach - informuje Krzysztof Głowiński.

Aby w pełni skorzystać z nowych funkcjonalności aplikacji RMF Classic dotychczasowi jej użytkownicy powinni pobrać aktualizację w sklepie App Store lub Google Play. Natomiast subskrybenci RMF Classic+ mogą połączyć swoje konto z aplikacją, wpisując kod wygenerowany na stronie https://plus.rmfclassic.pl/plus/paruj.

RMF Classic gra od 18 lat

RMF Classic to ponadregionalna rozgłośnia nadająca głównie muzykę filmową, a także klasyczną, piosenkę poetycką czy operę. Stacja nadaje swój program w 21 miastach. Według badania Radio Track w okresie od stycznia do marca 2022 r. rozgłośnia miała 1,6 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 1,9 proc. rok wcześniej.

Jesienią ub.r. RMF Classic świętowało 18-lecie obecności w eterze. Stacja przygotowała rocznicową audycję "Dozwolone od lat 18" oraz drugą odsłonę kampanii wizerunkowej pod hasłem "Włącz RMF Classic i zmień swój świat".

Dołącz do dyskusji: Nowa wersja aplikacji RMF Classic z dostępem do platformy RMF Classic+

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl