Jakub Polakowski: ze Starcomu do K2 Media
Jakub Polakowski dołączył do działu strategii agencji K2 Media (Grupa K2), obejmując stanowisko strategy managera. Poprzednio pracował w Starcom MediaVest.
Polakowski w czteroosobowym dziale strategii K2 Media zajmuje się tworzeniem rekomendacji obecności marek klientów we wszystkich kanałach cyfrowych (display, SEM/SEO, social, wideo, mobile, performance i digital out of home).
Poprzednio przez 9 lat Jakub Polakowski był związany z grupą Starcom MediaVest, ostatnio pełniąc funkcję senior digital plannera w domu mediowym Starcom. Opracowywał strategie obecności w internecie i obsługiwał klientów grupy w tym zakresie, a wcześniej zajmował się planowaniem kampanii w innych mediach.
Pracował m.in. dla Grupy Allegro, Raiffeisen/Polbanku, Mondelez, Coca-Coli, TUI i USP Zdrowie.
Dołącz do dyskusji: Jakub Polakowski: ze Starcomu do K2 Media