Jan Błachowicz ambasadorem Betclic
Jan Błachowicz, zawodnik MMA został nowym ambasadorem marki bukmacherskiej Betclic. Zasili grono ambasadorów marki składające się m.in. z Karoliny Kowalkiewicz oraz Mateusza Gamrota, którzy współpracę z bukmacherem rozpoczęli we wrześniu br.
Fragmenty walk Jana Błachowicza znalazły się w sponsoringowym wideospocie bukmachera, który obejrzeć można w internecie (obecnie niedostępny na YouTube), telewizji oraz dużych sieciach kinowych. Jego wizerunek pojawi się również w reklamach OOH, m.in. na formatach typu citylight oraz w komunikacji miejskiej.
Świadczenia obejmują także działania w mediach społecznościowych, oraz obecność na organizowanych przez Betclic wydarzeniach. Za zakup mediów odpowiada Star Media, a za komunikowanie projektu agencja K+ PR.
– Po rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z UFC oraz Karoliną Kowalkiewicz i Mateuszem Gamrotem wyprowadzamy kolejne silne, komunikacyjne uderzenie w obszarze mieszanych sztuk walki. Do grona naszym ambasadorów dołączył wielki sportowiec, który wiele lat temu wybrał swój kurs i dzięki ciężkiej pracy zawędrował z małego Cieszyna na szczyt najważniejszej federacji MMA na świecie. Nie możemy doczekać się wspólnych działań – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
Jan Błachowicz jest już trzecim zawodnikiem UFC, który został w ostatnim czasie ambasadorem Betclic. We wrześniu umowy z bukmacherem podpisali Mateusz Gamrot i Karolina Kowalkiewicz. W ramach wspólnych działań Betclic m.in. wyprodukuje film dokumentalny o Gamrocie, a także zorganizuje konkurs, w którym do wygrania będzie indywidualny trening MMA z Kowalkiewicz.
Dołącz do dyskusji: Jan Błachowicz ambasadorem Betclic