SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Janda, Mann i Dereszowska reklamują mrożonki Proste Historie od Iglotexu (wideo)

Firma Iglotex, producent mrożonej żywności, rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową promującą nowe produkty pod nazwą Proste Historie. Biorą w niej udział Anna Dereszowska, Krystyna Janda i Wojciech Mann.

Jest to pierwsza szeroko zakrojona kampania reklamowa firmy Iglotex. W 2011 roku, po rebrandingu, odświeżono portfolio jej produktów.

Kampania promująca nowe mrożonki Proste Historie (m.in. pierogi, pyzy) wystartowała z początkiem stycznia br. Obejmuje telewizję  (kanały ogólnopolskie i tematyczne), radio, VOD i portale internetowe. Obecnie emitowane są trzy wersje spotów - osobno z udziałem Anny Dereszowskiej, Wojciecha Manna i Krystyną Jandą. Każda z tych osób opowiada w reklamie swoją historię związaną z jedzeniem, np. Wojciech Mann mówi o pierogach.

Autorem kreacji reklam oraz kompleksowej komunikacji marki Iglotex jest GPD Agency wybrana przez Iglotex w przetargu jesienią ub.r. Media do kampanii planuje i kupuje również wybrany w przetargu dom mediowy Havas Media.

Firma Iglotex po raz pierwszy w swojej historii wybierała do współpracy agencję reklamową i dom mediowy.

Dołącz do dyskusji: Janda, Mann i Dereszowska reklamują mrożonki Proste Historie od Iglotexu (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ada
iglotex! jeden wielki syf! pierogi surowe mimo gotowania, uszka rozpadają się błyskawicznie , mimo ścisłego przestrzegania zaleceń....gdyby ci państwo zechcieli kupić w normalnym sklepie i spróbować ich wyrobow a nie tylko te posunięte przez jakiegoś cwaniaka, nie odważyliby się reklamować takiego chlamu...no chyba....że kasa łagodzi wszelkie dylematy moralne. Ale krystyna Janda......NIE! Upadek! Widze ja z perfumami w tle .
odpowiedź
User
naming
Idiotyzm roku z dziedzinie nazwa produktu.
Proste historie - na pewno fantastycznie kojarzą się z mrożonkami. Na pewno tak można nazwać kampanię, ale nie produkt. Od nazewnictwa są specjaliści, którzy takiego szajsu nie sprzedadzą tak dużej firmie.
odpowiedź
User
Kajka
Ja też widzę Jandę raczej w towarzystwie perfum i kosmetyków, ale nie dramatyzujmy . Gwiazdy na całym świecie biorą udział w reklamach,a jeśli dzięki temu, że wzięła udział w tej reklamie będę mogła nadal chodzić do jej teatru, to jestem za. Jest odważna i tyle . i super
odpowiedź