Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski w kampanii Huawei MateBooka
Pod hasłem „Work smart not hard” ruszyła kampania promująca wprowadzone właśnie do sprzedaży w Polsce urządzenie Huawei MateBook. W akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Kalicińscy.com, Fog Content Agency, Ogilvy PR i Maxus - biorą udział dziennikarz i przedsiębiorca Jarosław Kuźniar oraz szef Brand24 Michał Sadowski.
- Z badań wynika, że Polacy pracują bardzo ciężko. W kampanii „Work smart not hard” pokażemy, że można pracować nie tyle ciężko, ile... mądrze. Wchodzimy w segment biznesowy, proponując naszym klientom nie tylko wydajne, mobilne urządzenie 2w1 - MateBooka i świetnego smartfona Mate 8. Dajemy coś znacznie więcej: porady i doświadczenie uznanych biznesmenów, a także możliwość wspólnego rozwijania swojej kreatywności w biznesie - opisuje kampanię Dariusz Marnic, szef marketingu Huawei Consumer Business Group.
W ramach akcji uruchomiono stronę huaweimate-worksmart.pl, na której Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski będą dzielić się merytorycznymi materiałami (głównie w formie wideo, także na żywo) inspirującymi do nowoczesnego prowadzenia biznesu. W serwisie będą też dostępne prezentacje i wyniki badań na ten temat.
Kampania obejmuje też reklamy w innych serwisach internetowych. Potrwa trzy miesiące.
Za koncepcję kreatywną, strategię i realizację akcji odpowiada agencja Kalicińscy.com, a za produkcję treści wideo - Fog Content Agency (należąca do Grupy Kalicinscy.com). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Maxus, a działaniami PR - agencja Ogilvy Public Relations Poland.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski w kampanii Huawei MateBooka