SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jedyny Taki jako dżin reklamuje „Przebajeczny wybór” w Cyfrze+ (wideo)

Ruszyła nowa odsłona promocji „Przebajeczny wybór” w Cyfrze+. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez działem kreacji Canal+ Cyfrowego wspólnie z firmami Saatchi & Saatchi i ZenithOptimedia Group.

Promocja „Przebajeczny wybór” jest prowadzona przez Cyfrę+ od początku października (przeczytaj o tym więcej). Obecnie do warunków oferty zostały dołączone kolejne: 10 kanałów filmowych z rodziny HBO, Cinemax i Filmbox do 6 miesięcy oglądać bez dodatkowych opłat albo konsolę Xbox 360 z grą „Forza 3” za złotówkę. Kanały filmowe oferowane są klientom decydującym się na pakiet Kompakt HD lub wyższy, a konsolę Xbox mogą wybrać abonenci pakietu Canal+ Superpremium HD.

Nową odsłonę „Przebajecznego wyboru” wspiera kampania reklamowa utrzymana w stylistyce bollywoodzkiej. Lemur Jedyny Taki, wspierany głosem przez Borysa Szyca, wciela się w niej w rolę dżina spełniającego marzenia.

Akcja reklamowa jest prowadzona w, telewizji, radiu i internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi we współpracy z działem kreacji Canal+ Cyfrowego, a media zaplanował ZenithOptimedia Group.

Dołącz do dyskusji: Jedyny Taki jako dżin reklamuje „Przebajeczny wybór” w Cyfrze+ (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl