Jelfa z nowymi dyrektorami sprzedaży i marketingu
Jelfa wprowadziła nową strukturę zarządzania marketingiem i sprzedażą. Stanowiska odpowiedzialnych za to dyrektorów objęli Jarosław Skrzyszowski, Igor Piwowarczyk, Zbigniew Sobala i Piotr Nawrot.
Od początku br. w Jelfie konkretne osoby odpowiadają za zarządzanie marketingiem i sprzedażą kluczowych grup produktów: działu OTC, dermatologii, urologii i okulistyki, metabolizmu i neurologii oraz lecznictwa zamkniętego. Zadaniem nowych dyrektorów jest kierowanie pracą zespołów planujących i wdrażających strategię marketingową i sprzedażową.
I tak działem OTC w Jelfie będzie zarządzał Jarosław Skrzyszowski. Z firmą związany jest od grudnia 2009 roku. Wcześniej pracował jako dyrektor zarządzający w Ferrosan Poland oraz L’Oréal Polska i Bayer Polska. Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Gdańsku oraz studiów MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie.
Sprzedażą i marketingiem segmentu dermatologii Jelfy będzie kierował Igor Piwowarczyk. Przez ostatnie 2,5 roku zajmował on stanowisko dyrektora marketingu w Polfie Tarchomin, a wcześniej pracował w firmach Pliva Kraków, Polpharma i Merck Sharp & Dohme. Z rynkiem farmaceutycznym związany jest od 1996 roku, a studia ukończył w Akademii Medycznej w Warszawie oraz – na szczeblu MBA – w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu działów urologii i okulistyki w Elfie objął Zbigniew Sobala. Przez ostatnie cztery lata był związany z firmą Pfizer, pracując na rynkach: polskim (jako therapeutic area team leader), angielskim (jako senior european brand manager) oraz niemieckim (jako european brand manager). Wcześniej był związany z firmami Novartis Poland i Eli Lilly Polska. Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów MBA na Politechnice Warszawskiej.
Natomiast w połowie lutego do Jelfy dołączy Piotr Nawrot, obejmując stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu działów metabolizmu i neurologii oraz lecznictwa zamkniętego. Nawrot przez ostatni rok pracował w Teva Polska jako field force manager, a wcześniej był związany z firmami Lek-Am i Novartis Poland. Studia skończył w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu we Wrocławiu, Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu oraz – na poziomie MBA – na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Dołącz do dyskusji: Jelfa z nowymi dyrektorami sprzedaży i marketingu