SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jerzy Mazgaj z felietonami w „Newsweeku”. Co z Magdą Gessler?

W styczniu na łamach tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) pojawiły się felietony Jerzego Mazgaja, prezesa delikatesów Alma. Od kilku tygodni redakcja nie publikuje za to tekstów Magdy Gessler, ale współpraca z restauratorką będzie kontynuowana w nowej formie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Magda Gessler, fot. TVNMagda Gessler, fot. TVN

Cykl „Moje wina” Jerzego Mazgaja zajmuje połowę strony, a pierwszy jego tekst został opublikowany w numerze bożonarodzeniowo-noworocznym. W swoich felietonach autor opisuje gatunki win. Od sierpnia ub.r. teksty prezesa Delikatesów Alma pojawiają się również co dwa tygodnie w weekendowych wydaniach „Gazety Wyborczej”.

W styczniu w „Newsweeku” zaprzestano natomiast publikacji felietonów „Sedno smaku” Magdy Gessler, która pisała m.in. o polskich restauracjach oraz rodzimej kuchni. Wydawca przekonuje jednak, że współpraca z restauratorką będzie nadal kontynuowana, zmieni się jednak jej formuła. Szczegółów na razie nie podaje.

- Zmiana tematyki felietonów czy też ich autorów to normalne działanie redakcji, dla której najwyższym priorytetem jest odpowiadanie za potrzeby informacyjne swoich czytelników - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Marucha, rzecznik prasowa Ringier Axel Spinger Polska.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem tygodnika „Newsweek” w listopadzie ub.r. wyniosła 111 219 egz. (zobacz dane).

Dołącz do dyskusji: Jerzy Mazgaj z felietonami w „Newsweeku”. Co z Magdą Gessler?

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
Kiedyś to były Newsweeki gdy na ostatniej stronie był felieton Tomasza Jastruna...
odpowiedź
User
Kasia
czy da więcej reklam do Newsweeka i naTemat?
odpowiedź
User
Analityk
Jeśli komuś się wydaje, że po przeczytaniu felietonu prezesa Delikatesów Alma, ktoś zacznie tam robić zakupy, to się mocno przejedzie. A że przestanie kupować za takie podkładki Newsweek i Wyborczą, to wysoce prawdopodobne.
odpowiedź