„Jeszcze bliżej mleka mamy” – Humana po raz pierwszy w telewizji (wideo)
Rusza pierwsza telewizyjna kampania reklamowa mleka dla niemowląt Humana. Akcję – obejmującą również prasę i internet – przygotowały firmy Verco, ProProduction i Mindshare.
Celem kampanii mleka dla niemowląt Humana – prowadzonej pod hasłem „Jeszcze bliżej mleka mamy” – jest zbudowanie świadomości tego produktu wśród młodych mam. Akcja obejmuje przede wszystkim telewizję (spot sponsoringowy w TVN, TVP1 i TVP2), a także prasę (magazyny parentingowe: „Mamo To Ja”, „Dziecko”, „Dziecko, zakupy i My”; czasopisma handlowe: „Poradnik Handlowca”, „Handel”, „Wiadomości Handlowe”) oraz internet.
Kreację kampanii przygotowała firma Verco, do której należy marka Humana, produkcją spotu sponsoringowego zajął się dom produkcyjny ProProduction, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindchare.
Dołącz do dyskusji: „Jeszcze bliżej mleka mamy” – Humana po raz pierwszy w telewizji (wideo)