Johnnie Walker i Smirnoff z IMIGe Poland
Firma Diageo po raz kolejny powierzyła w okresie przedświątecznym przeprowadzenie kampanii reklamowej w miejscu sprzedaży firmie IMIGe Poland.
Od kilku dni w hipermarketach sieci Tesco prowadzona jest kampania dla trzech produktów firmy Diageo. Na podświetlanych stoperach regałowych zamontowanych przy półce z produktem można zobaczyć kreacje promujące markę Johnnie Walker oraz Smirnoff.
Johnnie Walker Black Label promowana jest pod hasłem „Świat ustępuje z drogi temu, kto wie dokąd zmierza”, natomiast w promocji Johnnie Walker Red Label firma Diageo wykorzystała sentencję autorstwa Hannibala „Albo znajdziemy drogę, albo ją wytyczymy”.
Obie sentencje nawiązują do filozofii marki Johnnie Walker „Keep Walking“, promującej rozwój osobisty, odwagę i konsekwencję w dążeniu do realizacji planów.
Wsparcie sprzedażowe w postaci podświetlanych stoperów regałowych otrzymała także wódka Smirnoff Vladimir.
Dołącz do dyskusji: Johnnie Walker i Smirnoff z IMIGe Poland