Just stylizuje Tubądzin
Just prowadzi dla marki Tubądzin wieloetapową kampanię mającą na celu zbudowanie świadomości Tubądzina jako "Stylisty Twojego wnętrza."
Poprzednie etapy kampanii prowadzonej w przestrzeni ATL umocniły wizerunek Tubądzina, jako nie tylko producenta płytek, ale i stylisty, który z pasją wspomaga klientów w tworzeniu pięknych i inspirujących wnętrz. Tym razem komunikacja kierowana jest bardziej bezpośrednio. Tubądzin przygotował 32-stronicowy poradnik "Inspiracje dla Twojej łazienki", który jest insertowany do najważniejszych tytułów prasy wnętrzarskiej. Katalog wykorzystując przykłady aranżacji łazienkowych Tubądzina w różnych stylach, podpowiada jak efektownie i stylowo kreować wnętrza, zawiera też praktyczne porady związane z doborem płytek i dekorów oraz innych detali, które mogą wnieść do wnętrza niepowtarzalny klimat.
Kolejnym narzędziem bezpośredniej komunikacji z klientem jest nowa witryna internetowa. Strona w nowej odsłonie to inspirująca podróż w różne style. Prezentacji każdego z nich towarzyszy inna, specjalnie dobrana muzyka, potęgująca doznania związane ze przeniesieniem w klimat etniczny, naturalny, dawny, romantyczny czy nowoczesny. Po przejściu przez style internauta znajduje funkcjonalnie i przejrzyście ułożone prezentacje poszczególnych kolekcji produktowych.
Na stronie www.tubadzin.pl można również znaleźć atrakcyjne dodatki, jak np. tapety na pulpit, które ciekawie wykorzystują fakturę płytek.
W ramach kampanii "Stylista Twojego wnętrza" przygotowano również szereg materiałów POS, takie jak funkcjonalne ekspozytory zawierające dodatkowo poręczne mini-ulotki z informacjami, zdjęciami poszczególnych kolekcji i miejscem na notatki. W punktach sprzedaży dostępne są również foldery i katalogi.
Obecna część kampania rozpoczęta w sierpniu potrwa do końca października. Media do kampanii zakupił Media Concept.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada Just, który kompleksowo obsługuje budżet reklamowy Tubądzina od 2003 roku.
Dołącz do dyskusji: Just stylizuje Tubądzin