Justtag Group będzie dostarczać dane Clear Channel
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel i Justtag Group rozpoczynają współpracę, w wyniku której narzędzie Radar umożliwiające planowanie kampanii outdoor będzie systematycznie zasilane danymi Justtag Group.
W wyniku współpracy Clear Channel z Justtag Group autorskie narzędzie CCP Radar, które umożliwia planowanie kampanii outdoor będzie systematycznie zasilane danymi Justtag Group. Są to dane o zachowaniach użytkowników w świecie online i offline.
Umożliwi to reklamodawcom wybór nośników według precyzyjnie określonej grupy odbiorców. Klient otrzyma kompleksowe informacje o użytkownikach mających styczność z nośnikiem, m.in. dane demograficzne, o lokalizacji czy miejscach, które odwiedzili, ale również dane o aktywności online, podczas przeglądania internetu w domu i poza nim.
To z kolei pozwoli dostosować lokalizację nośników w kampanii do grupy docelowej oraz zwiększyć efektywności kampanii.
– Cieszymy się, że razem z tak renomowanym partnerem jakim jest Clear Channel wprowadzamy prawdziwą innowację na rynku DOOH. Dla Justtag Group jest to kolejny, ważny kanał wykorzystania naszej platformy danych, a dla reklamodawców oznacza uspójnienie targetowania pomiędzy reklamami w klasycznym digitalu a DOOH. Jestem przekonany, że nowe dane do targetowania w tym kanale, jeszcze bardziej zwiększą jego efektywność – mówi Tomasz Chłodecki, CEO Justtag Group.
Dołącz do dyskusji: Justtag Group będzie dostarczać dane Clear Channel