Justyna Dziegieć szefową ds. digital w Burda Media Polska
Od 1 września br. Justyna Dziegieć dołączy do zespołu zarządzającego Burda Media Polska. Obejmie stanowisko chief digital officer. Zastąpi na tym stanowisku Annę Podkowińską-Tretyn, która odeszła z wydawnictwa.
Dziegieć będzie odpowiadać za zarządzanie strategiczne i rozwój biznesu w obszarze digital Grupy Burda, zarówno jeśli chodzi o obecne już w portfolio wydawnictwa produkty, jak i pozyskiwanie nowych.
Poprzednio Justyna Dziegieć pracowała jako e-commerce lead Poland w firmie Unilever, gdzie odpowiadała za budowę i rozwój e-commerce dla marek z portfolio Unilever. Z kolei wcześniej pracowała jako head of e-commerce w L'Oreal Poland and Baltic Hub, gdzie budowała strategię dla nowych kanałów sprzedaży w obszarze e-commerce. W swojej karierze współpracowała także z takimi markami jak Showroom.pl, Empik.com i Answear.com.
- Bardzo się cieszę, że Justyna dołączy do zespołu Burdy w Polsce. Jej doświadczenie w budowaniu kanałów sprzedaży e-commerce jest jasnym określeniem naszej strategii w kierunku monetyzacji grup do których docieramy. Jakość kontentu, zasięgi naszych silnych międzynarodowych marek oraz plany rozwoju produktów w oparciu o dane to przyszłość - uważa Alexander Sorg, prezes Burda International Polska.
Burda Polska wydaje ponad 46 magazynów, takich jak „ELLE”, „Glamour”, „Gala”, „National Geographic”, „Focus czy „Claudia” i „Dobre Rady”. W swoim portfolio ma takie portale jak: elle.pl, glamour.pl, kobieta.pl, claudia.pl, przyślijprzepis,pl, ng.pl, Focus.pl, crn.pl.
W ub.r. wydawnictwo Burda Media Polska zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 8,2 proc. do 145 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 2,65 mln zł do 679 tys. zł, do czego przyczyniły się odpisy zapasów i należności. Mocno zmniejszyły się przychody ze sprzedaży magazynów i książek, a minimalnie wzrosły wpływy reklamowe.
Dołącz do dyskusji: Justyna Dziegieć szefową ds. digital w Burda Media Polska