K2 promuje Peugeot 107
Rozpoczyna się kampania online wspierająca wprowadzenie na rynek Peugeot 107 oraz informująca o prowadzonej dla tego modelu akcji Dni Otwartych.
Kampania internetowa rozpoczęła się 14 lutego jako część szeroko zakrojonej kampanii ATL. Koncentrować się będzie na największych portalach: Onet, WP oraz Interia. Wśród szerokiej gamy zaplanowanych form reklamowych na szczególną uwagę zasługuje wykorzystanie spotów TV w niektórych reklamach. Ważną częścią kampanii będą też aktywności w wyszukiwarkach Google i Onet.
Poza kreacją samej kampanii, agencja K2 zajęła się również przygotowaniem polskiej wersji serwisu produktowego Peugeot 107. Jest on dostępny pod adresem: www.107.peugeot.pl. Witryna zachwyca nietuzinkową stylistyką i niezwykle łatwą nawigacja. Użytkownicy znajdą tu wyczerpujące informacje o tym najnowszym i najmniejszym z modeli Peugeot, odbędą wirtualną podróż po jego wnętrzu oraz poznają jego wszystkie zalety. Na odwiedzających serwis użytkowników czekają również zabawne gry i filmy o łobuzerskim Peugeot 107.
Kampania online wspierająca wejście na rynek nowego modelu Peugeot 107 jest realizowana w ramach stałej współpracy pomiędzy K2 Internet S.A. i Peugeot Polska. Współpraca trwa już od ponad dwóch lat. W bieżącym roku strategia internetowa Peugeot koncentruje się na maksymalnie efektywnym wspieraniu kluczowych projektów marketingowych i sprzedażowych oraz tworzeniu synergii pomiędzy działaniami offline i online.
Dołącz do dyskusji: K2 promuje Peugeot 107