SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

K2 przez dwa lata będzie obsługiwać serwisy internetowe PKO BP

Agencja K2 wygrała przetarg na obsługę i rozwój serwisów i aplikacji internetowych PKO Banku Polskiego. To rozszerzenie trwającej od roku współpracy agencji z bankiem obejmującej dotychczas strategię.

W ramach współpracy K2 będzie zajmować się dla PKO BP projektami rozwojowymi, bieżącą obsługą serwisów internetowych (w tym obsługą techniczną i utrzymaniem systemu, obsługą strategiczno-koncepcyjną, realizacją badań internetowych, w zakresie bezpośrednio związanym z realizowanymi zadaniami oraz pozycjonowaniem i optymalizacją serwisów internetowych pod kątem wyszukiwarek), a także konsultingiem i tworzniem projektów mobilnych.

Umowa została podpisana do końca lipca 2018 roku. Agencja K2 poinformowała o tym porozumieniu, ponieważ jego wartość przekracza 10 proc. kapitału własnego Grupy K2 za ub.r.

K2 pozyskała to zlecenie w przetargu ogłoszonym przez PKO BP w styczniu br. Nie podano, ile ani które inne firmy brały w nim udział.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. strony Grupy PKO BBP zanotowały 6,26 mln realnych użytkowników i 387,8 mln odsłon.

W czerwcu br. PKO BP do obsługi reklamowej wybrał Agencję Warszawa, kończąc przed czasem współpracę z DDB&Tribal, oraz dom mediowy Havas Media (w miejsce Universal McCann).

Dołącz do dyskusji: K2 przez dwa lata będzie obsługiwać serwisy internetowe PKO BP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl