Kabaret Mumio w kolejnym spocie 'Rarki Plusa' (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamującej ofertę "Rarka Plusa". W akcji obejmującej telewizję, radio, prasę i internet występuje kabaret Mumio.
Drugi spot wykorzystywany w kampanii reklamującej ofertę "Rarka Plusa" pokazuje oba znaczenia tego stwierdzenia - zarówno wyjątkowo rzadką okazję, rarytas, gratkę, jak i przekręcone wyrażenie "lalka Prusa" będące pseudonimem nadanym występującej w reklamie dyrektor banku przez pracowników. Przekaz z udziałem członków kabaretu Mumio reklamuje ofertę skierowaną do abonentów Plusa i MixPlusa, w której stawka za minutę połączenia do wszystkich w sieci (oprócz Play) wynosi 29 gr, a telefon Sony Ericsson C902 jest dostępny od 1 zł.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (spoty 15- i 30-sekundowe), radiu (RMF FM, Radio Zet), prasie (główne dzienniki i tygodniki, tytuły lokalne) oraz internecie (główne portale). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa PZL, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Kabaret Mumio w kolejnym spocie 'Rarki Plusa' (wideo)