Kacper Kłos nowym CEO Brand New Galaxy. Olga Adamkiewicz odpowiada na rozwój firmy
Kacper Kłos obejmuje stanowisko CEO platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy. Zastępuje Olgę Adamkiewicz, która jako vice-president będzie odpowiadała za relacje z inwestorami oraz dalszy rozwój biznesu.
Brand New Galaxy stawia na reorganizację w dwóch wymiarach: na poziomie odpowiedzialności zespołu zarządzającego, a także samych spółek.
W związku z tym, funckję prezes przestała pełnić Olga Adamkiewicz, współzałożycielka BNG. Jej stanowisko przejmuje Kacper Kłos, dotychczasowy managing partner platformy, odpowiedzialny za rozwój biznesu.
- Olga przejmuje obszar związany z relacjami inwestorskimi oraz wsparciem rozwoju biznesu na arenie międzynarodowej, ja natomiast w nowej roli, skupię się na zarządzaniu dynamiką całego holdingu. Dodatkowo 5 z 7 niezależnych spółek pogrupowanych zostało w synergicznie zarządzane konstelacje kompetencyjne, dla których opracowaliśmy indywidualne plany ekspansji - komentuje Kacper Kłos, CEO BNG.
Michał Glapiński jako BNG vice-president e-commerce odpowiadać będzie za spółki Pathfinder 23 oraz Synthrone, pełniąc w nich funkcję CEO. Natomiast Jakub Krawczyk jako BNG vice-president digital & comms odpowiadać będzie za Spacecamp, Life on Mars oraz 8.54 (niedawno dołączony do BNG dom produkcyjny digital). Podobnie jak Glapiński, Krawczyk w spółkach tych obejmie stanowisko CEO.
- BNG posiada już swoje zespoły w Londynie oraz w Szwajcarii, za chwilę podobne satelitarne operacje będziemy otwierać w USA i Azji. Spowodowało to naturalną potrzebę zmiany modelu działania i podjęcia kliku kluczowych decyzji, które pomagają jeszcze bardziej skonsolidować nas jako zespół - mówi Olga Adamkiewicz, dotychczasowy CEO BNG.
Nowy zarząd BNG
Kłos, Glapiński i Krawczyk jako członkowie zespołu zarządzającego BNG sprawowali do tej pory funkcje managing partnerów. W roku 2019 BNG zarządzane będzie przez 4 osoby: Kłos (CEO), Adamkiewicz (VP), Glapiński (VP E-commerce) i Krawczyk (VP Digital & Comms).
Brand New Galaxy obecnie zatrudnia ponad 240 specjalistów w ramach siedmiu podmiotów wchodzących w skład platformy. Są to Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze E-commerce; Synthrone – platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce; Spacecamp – agencja digitalowa; Life on Mars – agencja kreatywna cross-channel; 8.54 – dom produkcyjny o specjalizacji digital; Stratosfera – firma konsultingowa marketingu strategicznego oraz Man on the Moon – agencja konsultingowa w obszarze HR.
Dołącz do dyskusji: Kacper Kłos nowym CEO Brand New Galaxy. Olga Adamkiewicz odpowiada na rozwój firmy