Kamil Prandota-Prandecki uruchomił agencję Biteme!concept promującą żywność i gastronomię
Działalność rozpoczęła agencja reklamowa Biteme!concept specjalizująca się w usługach doradczych i działaniach komunikacyjnych dla firm z sektora żywności i napojów. Założycielem i szefem agencji jest Kamil Prandota-Prandecki, a dyrektorem kreatywnym - Tomasz Uszyński.
- Poza tradycyjnymi działaniami, jak kompleksowa strategia i kreacja w obszarach BTL, ATL, B2B i digital, nasza agencja oferuje cały pakiet rozwiązań uzupełniających, do których zaliczyć można m.in. opracowywanie przepisów kulinarnych, food styling, food pairing, opracowywanie książek i magazynów kulinarnych, a także audyty i analizy różnych obszarów rynków gastronomicznego i kulinarnego - wylicza Kamil Prandota-Prandecki.
Agencja zrealizowała już projekty dla marek Cydr Green Mill, Książęce i Kozel, a także przygotowanie i wdrożenie koncepcji dwóch lokali gastronomicznych.
Kamil Prandota-Prandecki wcześniej pracował w agencjach JWT, McCann World Group i Change, a ostatnio przez półtora roku pełnił funkcję group account directora w Lowe Warsaw. Z branżą reklamową jest związany od ponad 10 lat, przygotowywał komunikację marki Knorr (dla całej Europy Środkowo-Wschodniej), a także Nestle, Ferrero, Hochland, Grupy Żywiec, Kompanii Piwowarskiej, Van Pur czy Pernod Ricard. Ponadto prowadzi warsztaty kulinarne i spotkania poświęcone szerzeniu kultury picia cydru.
Dyrektorem kreatywnym w Biteme!concept został Tomasz Uszyński. Wcześniej pracował m.in. jako head of design w agencjach McCann Worldgroup i Saatchi & Saatchi, z branżą reklamową jest związany prawie od 15 lat. Realizował projekty m.in. dla firm i marek Nestle, Storck, Maspex, Wedel, Kraft, Luksusowa, Dębowe Mocne, Tyskie, Carlsberg i Kasztelan, przygotował też wiele identyfikacji wizualnych.
Dołącz do dyskusji: Kamil Prandota-Prandecki uruchomił agencję Biteme!concept promującą żywność i gastronomię