SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania 'Brałeś? Nie jedź!' w Multikinie (wideo)

Kampania społeczna 'Brałeś? Nie jedź!' rozpoczyna się w kinachnależących do sieci Multikino. Akcja pokazuje konsekwencjeprowadzenia samochodu pod wpływem narkotyków.

Kampania społeczna 'Brałeś? Nie jedź!' ma zazadanie uświadomić odbiorcom, że prowadzenie samochodu pod wpływemnarkotyków jest równie niebezpieczne jak po spożyciu alkoholu imoże mieć tragiczne skutki zarówno dla kierowcy, jak i pasażeróworaz innych uczestników ruchu drogowego. Przekaz jest skierowanyprzede wszystkim do ludzi między 16. a 25. rokiem życia bawiącychsię w klubach i dyskotekach.



Akcja od początku lipca była prowadzona w telewizji, radiu,prasie i internecie, natomiast obecnie obejmuje kina w całym krajunależące do sieci Multikino. Kreację kampanii przygotowała agencjaMartis.

Dołącz do dyskusji: Kampania 'Brałeś? Nie jedź!' w Multikinie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl