Kampania herbatek owocowych Vitax
17 stycznia br. rozpoczęła się intensywna kampania reklamowa herbatek owocowych Vitax pod hasłem 'zdrowe bo owocowe'
15 sekundowy spot będzie emitowany we wszystkich blokach reklamowych (day, early, prime i late) w następujących stacjach: TVN, TVN7, TVN Style, Polsat, TV4, National Geografic Channel, Planete, Romantica, Hallmark, Europa - Europa, Club oraz Fashion TV. Kampania telewizyjna potrwa do 13 lutego.
Grupą docelową kampanii są konsumentki w wieku 20 - 55 lat mieszkające w dużych miastach. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku lidera herbatek owocowych Vitax oraz rozszerzenie grupy konsumentów herbatek owocowych poprzez podkreślenie ich naturalności i pro zdrowotnego działania.
Kreację spotu reklamowego przygotowała Agencja "Rozgłośnia", a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Mediaedge:cia.
Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie insert próbek herbatek owocowych Vitax w dwóch najbardziej poczytnych tytułach prasy kobiecej - "Przyjaciółce" i "Poradniku Domowym".
Dołącz do dyskusji: Kampania herbatek owocowych Vitax