Kampania informacyjna Europejskiego Centrum Konsumenckiego
Europejskie Centrum Konsumenckie rozpoczyna kampanię promocyjną w kawiarenkach internetowych.
Akcja zostanie przeprowadzona dzięki współpracy i bezpłatnemu udostępnieniu powierzchni reklamowych przez firmę ARBOmedia.
Celem działań promocyjnych jest poinformowanie konsumentów o istnieniu Europejskiego Centrum Konsumenckiego oraz przybliżenie działalności Centrum.
Na wszystkich komputerach, w kawiarenkach internetowych współpracujących z ARBOmedia, będzie pojawiała się strona internetowa ECK. Ponadto w kafejkach zostaną powieszone plakaty Centrum i będą rozdawane ulotki informujące o prawach konsumenta w Unii Europejskiej.
Kampania skierowana jest do młodych konsumentów w wieku 15 – 35 lat mieszkających w miastach powyżej 50 tys. Mieszkańców. Akcja zostanie przeprowadzona w okresie od 18 do 30 kwietnia 2006 i obejmować będzie 61 kawiarenek internetowych na terenie Polski.
Dołącz do dyskusji: Kampania informacyjna Europejskiego Centrum Konsumenckiego