SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Internetowa firmy Xella

Z początkiem listopada br. firma Xella rozpoczęła zintegrowaną komunikację w Internecie, uruchomiając trzy nowe portale.

Kampania internetowa prowadzona na ponad 30 portalach tematycznych jest także wsparta działaniami promocyjnymi w wybranych mediach drukowanych oraz mailingiem newslettera do zarejestrowanych osób.

„O otwarciu portalu www.xella20cm.pl zdecydowały możliwości interakcji, jaką daje komunikacja w Internecie. Dzisiaj właśnie Internet jest pierwszym źródłem w poszukiwaniu informacji na konkretny temat. Użytkownik przestaje tutaj być biernym widzem, tylko sam wybiera interesujące go treści i informacje związane z budową domu. Dodatkowo właśnie w Internecie, my jako firma, możemy w atrakcyjny sposób wzbogacić te treści o przekaz audiowizualny. Takiej możliwości nie dają media drukowane.” - powiedziała Monika Rustecka, Specjalista ds. Marketingu i PR, z firmy Xella Sp. z o.o. „Pomyśleliśmy o uzupełnieniu oferty dla osób planujących budowę domu lub budynku gospodarczego, stworzyliśmy interaktywny kalkulator budowlany www.xella-kalkulator.pl. Przy jego pomocy można dokładnie obliczyć koszt budowy na podstawie posiadanego projektu architektonicznego.” Kalkulator budowlany Xella jest zaawansowanym technologicznie programem, który, po zarejestrowaniu się w bazie użytkowników, można bezpłatnie pobrać ze strony www.xella-kalkulator.pl. Przez tajniki programu poprowadzi internautów interaktywny samouczek.
Kolejna oferta internetowa Xelli skierowana jest do aktywnych inwestorów w branży rolnej. Witryna umieszczona jest na stronie SILKA dla Rolnictwa – www.portalrolniczy.pl, a jej odbiorcy znajdą informacje o najważniejszych instytucjach rolnych, kalendarium różnorodnych wydarzeń, terminy składania wniosków o dopłaty oraz wiadomości o systemie SILKA.

„Uruchomienie przez naszą firmę witryny www.portalrolniczy.pl podyktowane było stale rosnącym zainteresowaniem produktami SILKA do realizacji budynków inwentarskich i gospodarczych”, - mówi Monika Rustecka z firmy Xella. „Postanowiliśmy zbudować portal, na którego stronach będzie można znaleźć zarówno informacje administracyjno-ekonomiczne dotyczące najważniejszych inwestycji rolnych, jak również informacje dotyczące realizacji nowych inwestycji właśnie w naszej technologii.” 

W pierwszych dniach kampanii nowe portale Xella odwiedziło blisko 5 000 unikalnych użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Kampania Internetowa firmy Xella

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl