Kampania Karmi Poema di Caffe
Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kreację do kampanii piwa Karmi
Agencja Saatchi & Saatchi jest autorem kreacji spotu reklamowego nowego produktu Karmi.
Wprowadzając na polski rynek Karmi Poema di Caffe koncern Carlsberg Polska rozszerza linię marki Karmi. Nowy smak ma uatrakcyjnić ofertę dla stałych konsumentek i umożliwić zdobycie nowych klientek .
Celem działań reklamowych jest zbudowanie świadomości nowego produktu oraz zachęcenie do zakupu obecne oraz nowe konsumentki piwa Karmi.
Są to kobiety w wieku ok. 30 lat, z dochodami średnimi plus, wykształceniem średnim plus, mieszkające w miastach i aktywne zawodowo.
Kampania wystartowała 27 maja. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.
Klient: Carlsberg Polska
Agencja: Saatchi & Saatchi
Przedstawiciele klienta: Anna Rogalska, Wojciech Żabiński, Agnieszka Kura
Przedstawiciele agencji: Anna Pańczyk, Małgorzata Tereszczenko, Joanna Religa
Dyrektor kreatywny: Jacek Szulecki
Dyrektor artystyczny: Jolanta Gorczyńska
Copywriter: Kalina Domańska
Dołącz do dyskusji: Kampania Karmi Poema di Caffe