SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania marketingowa "Dog in the Fog" czy oszustwo?

Kompania Piwowarska dementuje informacje o wycofaniu piwa "Dog in the Fog"

Wczoraj wieczorem z adresu mailowego psi@kompaniapiwowarska.pl na papierze firmowym Kompanii Piwowarskiej otrzymaliśmy następujący komunikat prasowy:

Oświadczenie
W związku z pojawiającymi się informacjami dotyczącymi rzekomego plagiatu wzornictwa etykiety piwa "Dog In The Fog" dokonaliśmy analizy zarzutów stawianych Kompanii Piwowarskiej. Z przykrością muszę potwierdzić ich słuszność.

Wprowadzenie piwa "Dog In The Fog" na polski rynek zostało przygotowane z wielka starannością. Jednak agencja mająca opracować stronę graficzna tego projektu dokonała plagiatu powielając jedynie etykietę piwa "BULLDOG".

Strona angielska zwróciła się do nas zadaniem wycofania ze sprzedaży asortymentu ze sporna etykieta.

Jesteśmy zmuszeni dostosować się do ich sugestii. Piwo "Dog In The Fog" pojawi sie w sprzeda/y ponownie po opracowaniu nowych znaków towarowych. Jest mi niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji

Paweł Kwiatkowski - rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej.

Na podstawie tej notatki powstała informacja o wycofaniu piwa "Dog in the Fog" ze sprzedaży. Tymczasem dzisiaj rano KP przesłała kolejne oświadczenie w którym informuje, że ktoś podszył się pod ich firmę, wysyłając nieprawdziwą informację ... .

"Uprzejmie zawiadamiam, że Kompania Piwowarska S.A. stała się dziś obiektem ataku internetowego. Nieznani sprawcy wysłali dzisiaj pocztą elektroniczną w imieniu naszej firmy fałszywe w treści oświadczenie dotyczące naszej nowej marki "Dog In the Fog", sugerujące, jakoby znak towarowy tej marki był rezultatem plagiatu.
 
Stanowczo stwierdzam, że oświadczenie to jest nieprawdziwe i nie pochodzi z Kompanii Piwowarskiej S.A. Jednocześnie zawiadamiam, że znak towarowy piwa "Dog In the Fog"  jest autorskim dziełem agencji reklamowej PZL pracującej na zlecenie Kompanii Piwowarskiej i jest objęty ochroną prawną we wszystkich krajach Unii Europejskiej"
- informuje Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej.
 
Przepraszamy zainteresowanych.

komentarze do starego newsa - kliknij

Dołącz do dyskusji: Kampania marketingowa "Dog in the Fog" czy oszustwo?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl