Kampania Polskiego Radia w obronie abonamentu
Kampania jest kolejnym elementem działań podjętych przez PolskieRadio w listopadzie ubiegłego roku, w obronie abonamentu, jakowarunku funkcjonowania mediów publicznych. Potrwa do końcamiesiąca.
Akcja ma charakter wizerunkowo-promocyjny. Jej celem jestwzmocnienie wizerunku Polskiego Radia jako rozgłośni, któraproponuje słuchaczom największą ofertę programową w kraju, jakrównież jako nadawcy publicznego. Obejmie zasięgiem obszar całegokraju.
Wykorzystane media: billboardy oraz miniboardy na tereniewszystkich województw, głównych miast Polski oraz większych miastpowiatowych i gminnych.
W Warszawie szczególnym uzupełnieniem kampanii będziewykorzystanie powierzchni ekspozycyjnej w metrze.
Ponadto przez cały miesiąc na wszystkich ogólnopolskich antenachPolskiego Radia będzie emitowany spot autopromocyjny.
Dołącz do dyskusji: Kampania Polskiego Radia w obronie abonamentu