Kampania reklamowa Barlinek S.A.
Mark Born obsługuje w zakresie kreacji i strategii komunikacji kampanię związaną z 30-leciem deski barlineckiej.
Celem kampanii jest kształtowanie wizerunku Barlinek S.A. jako światowego producenta deski podłogowej, cenionej przez wymagających nabywców także poza granicami Polski. Kreacja wykorzystuje hasło „Naturalny wybór w wielu krajach” oraz motyw graficzny flag poszczególnych państw.-Zaproponowaliśmy klientowi strategię, która wykorzystywałyby jubileusz do prezentacji firmy jako marki światowej, którą znają i cenią wymagający nabywcy m.in. z krajów skandynawskich, USA, Wielkiej Brytanii, Francji czy Niemiec – mówi "Briefowi" Radosław Palus, dyrektor kreatywny i właściciel agencji Mark Born. - Ta demonstracja siły marki powinna znaleźć swój wyraz w punktach sprzedaży, do których zaprojektowaliśmy system materiałów, w outdoorze oraz w prasie branżowej – dodaje Palus.
Typ kampanii: wizerunkowa
Grupa docelowa: gospodarstwa domowe, dochody - średnia krajowa i powyżej
Manager projektu: Mariola Sykuła
Art director: Tomasz Tarnowski
Copy writer: Piotr Sawicki, Radosław Palus
Studio graficzne: Studio „Plakat”
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Barlinek S.A.